مشهد به خاطر وجود حرم مطهر علی بن موسی الرضا از مهمترین و بزرگترین شهر های گردشگری ایران به شمار میرود و سالانه میزبان میلیون ها زائر از خارج و داخل کشور است.به همین خاطر هتل های زیادی در این شهر ساخته شده است و همین تنوع و زیاد بودن هتل ها باعث سردرگمی در هنگام رزرو هتل در مشهد میشود.در ادامه بهترین هتل های مشهد را به شما معرفی میکنیم تا انتخاب راحت و بدون نگرانی داشته باشید.

مشهد تجربه زیارت و سیاحت را همزمان به مسافران ارائه می دهد.

با توجه به تعداد زیاد زائران و مسافران، انواع هتل ها، هتل های جدا و… در این شهر وجود دارد. به همین دلیل می توانید با توجه به بودجه و سلیقه خود گزینه مورد نظر خود را از هتل های 5 ستاره و لوکس گرفته تا آپارتمان های ارزان مشهد انتخاب کنید.

هتل درویشی یکی از بهترین هتل های مشهد

نمی توان از بهترین هتل های مشهد صحبت کرد و نام هتل درویشی مشهد را نگفت. این هتل یکی از مجلل ترین هتل های مشهد است که در خیابان امام رضا بین خیابان امام رضا 24 و 26 واقع شده است. این هتل مجلل بهترین امکانات ممکن را به شما ارائه می دهد و با توجه به نزدیکی به بسیاری از نقاط دیدنی شهر، گزینه ای عالی برای اقامتی لذت بخش و بی دغدغه در مشهد محسوب می شود.

با رزرو هتل قصر طلایی اقامتی رویایی را تجربه کنید

هتل قصر طلایی یکی از معتبرترین و بهترین هتل های مشهد است. این هتل 5 ستاره لوکس که در خیابان امام رضا بین 34 تا 36 امام رضا واقع شده است، گزینه بسیار محبوبی در بین بسیاری از مسافران مشهد است. اگر به دنبال سفری مجلل و فراموش نشدنی به شهر هستید، هتل قصر طلایی گزینه ای است که نباید از کنار آن بگذرید.

رزرو هتل الماس نوین یکی از هتل های 4 ستاره مشهد

الماس نوین هتلی 4 ستاره در مشهد است که با امکانات و موقعیت عالی یکی از بهترین گزینه ها برای اقامت در مشهد محسوب می شود. تنها 5 سال از ساخت این هتل می گذرد و در این مدت کوتاه محبوبیت زیادی در بین زائران امام رضا (ع) پیدا کرده است.

هتل جواد یکی از هتل های نزدیک مقبره مشهد

هتل جواد یکی از نزدیک ترین هتل ها به حرم امام رضا در مشهد است که با کمتر از 5 دقیقه پیاده روی می توانید به حرم مطهر رضوی برسید. علاوه بر این، هتل جواد دسترسی آسانی به بازار رضا و سایر نقاط مهم شهر دارد.

هتل اطلس مشهد یکی از قدیمی ترین هتل های مشهد

هتل اطلس یکی از قدیمی ترین هتل های مشهد است. این هتل در نبش میدان بیت المکدیس (نقطه آب) و روبروی مقبره واقع شده است. همچنین می توانید در چند قدمی به بازار رضا بروید و برای خود یا عزیزانتان سوغاتی بخرید.

هتل جواهری یکی از هتل های ارزان مشهد

اگر سفری مقرون به صرفه به مشهد را ترجیح می دهید، همچنان گزینه های اقامتی زیادی پیش روی شماست. هتل جواهر لعل مشهد یکی از هتل های 2 ستاره مشهد در حدود 500 متری حرم امام رضا (ع) می باشد. به دلیل امکانات عالی و قیمت مقرون به صرفه، یکی از بهترین گزینه ها در سفر به مشهد محسوب می شود.

هتل کارن یکی از هتل های 2 ستاره مشهد

با وجود اینکه هتل کارن یکی از هتل های دو ستاره مشهد است اما امکانات بسیار خوبی را در اختیار مسافران قرار می دهد. بدین ترتیب طی 5 سال فعالیت خود رضایت بسیاری از مسافران را به خود جلب کرده است. این هتل در خیابان امام رضا (ع) و خیابان امام رضا (ع) 8 واقع شده است و فاصله کمی با حرم امام رضا (ع) دارد. اگر به دنبال هتلی نزدیک به حرم مطهر رضوی هستید و امکانات رفاهی بسیار خوبی را با قیمت مناسب به شما ارائه می دهد، هتل کارن را برای رزرو هتل در مشهد از دست ندهید.

دیدگاهتان را بنویسید