انتخاب یک دکوراسیون شیک برای منزل از دغدغه های اصلی تازه عروسا و اونایی که تازه صاحب خونه شده اند،است.علاوه بر انتخاب لوازم بروز و مناسب و همچنین چیدمان درست آنها ،رنگ دکوراسیون و ترکیب رنگ صحیح آنها در زیباتر شدن و شیک بودن خانه شما بسیار مهم است.

انتخاب بهترین رنگ دکوراسیون داخلی که خسته کننده نباشد

رنگ ها یکی از جذاب ترین موضوعات در دکوراسیون داخلی هستند.

ما رنگ هایی را که همیشه در ترند هستند و جایگاه ویژه ای در دکوراسیون داخلی دارند و هیچ گاه کهنه و خسته کننده نیستند در ادامه به شما خواهیم گفت.

سفید

رنگ سفید که از جمله رنگ هایی است که هرگز در دکوراسیون منزل تکرار نمی شود، رنگی خنثی محسوب می شود که می توان آن را در تمام خانه استفاده کرد و با رنگ های دیگر ترکیب کرد. رنگ سفید اتاق را بزرگتر و روشن تر نشان می دهد، بنابراین برای خانه های کوچک و کم نور مناسب است. اگر از رنگ خنثی مانند سفید برای دیوار و کف استفاده می کنید، به راحتی می توانید مبلمان و فرش مورد علاقه خود را انتخاب کنید و از نظر مبلمان و رنگ مبلمان محدودیتی نخواهید داشت.

کرم رنگ

رنگ کرم یکی از رنگ های خنثی است و به راحتی با رنگ های دیگر ترکیب می شود و زیبایی متفاوتی به محیط می بخشد.

شما می توانید از رنگ های شیری، استخوانی، گیاهی، بژ و خاکی و طیف این رنگ در دکوراسیون منزل خود استفاده کنید. می توانید آن را روی کاغذ دیواری کرم رنگ در دکوراسیون داخلی اتاق نشیمن یا چیدمان و مبلمان خود استفاده کنید. این رنگ با آبی، بنفش، خاکستری، سبز و حتی خردلی بسیار خوب ترکیب شده و هارمونی بسیار خوبی ایجاد می کند. با استفاده از رنگ روشنی مانند کرم در دکوراسیون آشپزخانه می توانید تمیزی این مکان را که موضوع مهمی است به دیگران نشان دهید.

خاکستری

چیدمان دکوراسیون منزل با رنگ طوسی غالب انتخابی مطمئن و مدرن است. در دکوراسیون داخلی رنگ خاکستری فضا را با رنگ های دیگر متعادل می کند. این در طیف رنگی دودی، زغال سنگ، خاکستری، گرافیت، سرب، خاکستری نقره ای است. به دلیل وجود ته‌رنگ‌های آبی، خاکستری اغلب به عنوان رنگ‌های سرد طبقه‌بندی می‌شود و رنگ‌های گرم مانند صورتی، اخرایی، زرشکی و طلایی می‌توانند مکمل مناسبی برای ست کردن آن باشند.

سایر رنگ های خنثی

رنگ های خنثی مانند خاکستری، طوسی، دودی و کرم، بژ، شیری، نقره ای، پلاتینیوم، کروم و رنگ های شنی که به رنگ های خنثی و خنثی در دکوراسیون معروف هستند و به عنوان رنگ های زمینی کاربرد زیادی دارند. و به دلیل سازگاری با اجزای دکوراسیون هرگز قدیمی نمی شوند. در دکوراسیون می توان از رنگ های خنثی به تنهایی برای ایجاد فضایی ملایم و لطیف استفاده کرد و یا می توان از آنها به عنوان پس زمینه و ایجاد تضاد رنگ استفاده کرد.

نکات مهم

-اگر می خواهید دکوراسیون منزلتان قدیمی نباشد و تکراری نباشد، از پالت رنگ های خنثی و کم رنگ و سفید کلاسیک استفاده کنید.
-از رنگ های تند در دکوراسیون داخلی خودداری کنید.
-اگر قصد دارید از رنگ های غیر خنثی استفاده کنید، بهتر است رنگ های ثابت و سرد مانند آبی، سبز و آبی-بنفش را ترجیح دهید.
-رنگ ها گرم، آتشین و پر جنب و جوش هستند و همیشه به سرعت تکراری می شوند.

-برای وسایل کوچکتر که کمتر دیده می شوند، بهتر است رنگ های قرمز و نارنجی را انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید