برای خرید لپ تاپ های کارکرده اپل با قیمت مناسب؛ راهنمای جامع که اطلاعات دقیقی در ذکر شده باشد ضروری است. در صورتی که قصد خرید لپ تاپ کارکرده دارید باید بدانید که هدف شما از خرید این لپ تاپ چیست و چه انتظاری از عملکرد آن دارید. اپل یکی از برندهای معروف جهانی لپ تاپ است که در مقایسه با برندهای دیگر قیمت بالاتری دارد. از همین رو در این مقاله به ارائه اطلاعات و نکاتی درباره  خرید لپ تاپ های کارکرده اپل با قیمت مناسب؛ راهنمای جامع آن بیشتر خواهیم پرداخت.

آشنایی با انواع لپ تاپ اپل
آشنایی با انواع لپ تاپ اپل

آشنایی با انواع لپ تاپ اپل

زمانی که بخواهید اقدام به بررسی و آشنایی با انواع لپ تاپ استوک اپل کنید با طرح ها و مدل های مختلفی مواجه می شوید که شما را برای انتخاب سردرگم می کند. برای اینکه این موضوع برای شما تسهیل شود در ادامه انواع لپ تاپ اپل را که در بازار وجود دارد به شما معرفی می کنیم:

  • ایر Air:  لپ تاپ های ایر از  دسته لپ تاپ هایی با ظرفیت بالا می باشد. مدل های بسیار باریکی از این لپ تاپ تولید شده که باعث شده وزن آن بسیار کم و در نتیجه حمل آن برای کاربران آسان باشد. در حال حاضر این لپ تاپ ها در اندازه های 11 و 13 اینچ به بازار عرضه شده است.
  • پرو Pro: این لپ تاپ های اپل که با نام مک بوک نیز شناخته می شوند در زمره مدل های جدید هستند که بازار عرضه شده اند. این لپ تاپ ها را مدل های حرفه ای تشکیل می دهند که در حال حاضر در دو سایز 13 و 15 اینچ به بازار عرضه می شود. نکته مهمی که باید درباره این لپ تاپ ها بدانید قابلیت نصب نسخه ویندوز روی این لپ تاپ ها است. قدرت پردازش بالا، وزن کم و حمل آسان از مهمترین ویژگی های این لپ تاپ ها می باشد.

در صورتی که قصد خرید لپ تاپ کارکرده اپل دارید حتما مدل های موجود در بازار را بررسی کنید. داشتن اطلاعات در این زمینه بسیار کمک کننده است. پس از آن با یک کارشناس خبره در این زمینه مشورت کنید. زمانی که تصمیم قطعی خود را گرفتید می توانید با بررسی مدل های لپ تاپ استوک اپل در فروشگاه آنلاین به روز استوک اقدام به خرید کنید.

مزایا و معایب لپ تاپ اپل

اگر قصد خرید لپ تاپ اپل را دارید باید از مزیت ها و معایبی که در نهایت عاید شما می شود مطلع باشید. مهمترین مزیت های این لپ تاپ برای کاربران عبارت است از:

  • وزن کم
  • طراحی زیبا و چشم نواز
  • حمل آسان
  • امنیت بالای دستگاه به دلیل قفل های مختلف
  • مقاومت در برابر بدافزارها و ویروس ها
  • آپدیت های منظم
مزایا و معایب لپ تاپ اپل
مزایا و معایب لپ تاپ اپل

اما این دستگاه معایبی نیز دارد که مهمترین آن ها شامل موارد زیر می شود:

  • قیمت بسیار بالا در مقایسه با برندهای دیگر
  • محدودیت نصب و استفاده از ویندوز و برنامه های تحت ویندوز
  • سخت بودن کار با لپ تاپ های اپل
  • کیفیت پایین صفحه نمایش
  • عدم امکان ارتقای حافظه داخلی

راهنمای جامع خرید لپ تاپ کارکرده اپل

خرید لپ تاپ های کارکرده اپل با قیمت مناسب؛ راهنمای جامع موضوع اصلی در این مقاله است که پس از توضیحات مقدماتی نوبت به تشریح ان می رسد.

زمانی که بخواهید لپ تاپ استوک مک بوک خریداری کنید لازم است موارد زیر را با دقت بررسی کنید:

  • شکل ظاهری دستگاه: در نگاه اول از سلامت ظاهری بدنه لپ تاپ اطمینان حاصل کنید. هر آسیب یا ضربه ای به بدنه می تواند بر عملکرد یا سلامت دستگاه تاثیر بگذارد از همین رو اگر اثراتی از ضربه روی بدنه لپ تاپ apple مشاهده کردید، از خرید آن صرف نظر کنید.
  • فابریک بودن دستگاه: نکته دیگری که در زمان خرید این لپ تاپ باید مورد توجه قرار دهید عدم تعمیر آن است. این موضوع را می توانید از روی پیچ های لپ تاپ تشخیص دهید. در صورت تعمیری بودن لپ تاپ اثر پیچ گوشتی روی پیچ ها به وضوح قابل مشاهده است.
  • شماره سریال لپ تاپ: برای اطمینان از اصالت کالا باید شماره سریال حک شده روی بدنه را با مادربرد تطابق دهید. مغایرت این شماره سریال ها نشان دهنده تعویضی یا تعمیری بودن دستگاه می باشد.
  • اطمینان از سلامت باتری: لپ تاپ اپلی که برای خرید انتخاب کرده اید باید دارای باتری سالم باشد. برای این کار ظرفیت باتری را بررسی کنید بر اساس آن با یک سرچ در گوگل می توانید از ظرفیت باتری مطلع شوید. از مهمترین قابلیت هایی که اپل برای لپ تاپ های خود در نظر گرفته بررسی مشخصات باتری یا ظرفیت نمایش داده شده است. تناقض و مغایرت می تواند هشداری برای سلامت باتری باشد.
  • بررسی سلامت سایر قطعات: برای این منظور باید از سلامت شارژر باتری، کیبورد، درایو نوری، صفحه نمایش، اسپیکر، وب کم، پورت های دستگاه و تاچ بار اطمینان حاصل کنید. ایراد در هر یک از این قطعات می تواند در آینده شما را با هزینه زیادی برای تعمیر یا تعویض قطعه مواجه کند.
  • بررسی سلامت کلی لپ تاپ: برای این موضوع می توانید از روش تست diagnostic استفاده کنید. اگر خرابی در دستگاه وجود داشته باشد این تست می تواند آن را به شما اعلام کند. روش دیگری که می توانید برای اطمینان از سلامت لپ تاپ استوک اپل انجام دهید استفاده از نرم افزارهایی است که برای عیب یابی دستگاه ها وجود دارد. این برنامه ها می توانند خرابی سی پی یو یا گرافیک را برای شما تشخیص دهند.
  • بررسی قفل های لپ تاپ: از آنجا که اپل برای دستگاه های تولیدی خود قفل های مختلفی تعریف کرده است از همین رو باید این قفل ها را بررسی کنید تا در آینده با مشکلاتی مواجه نشوید. هیچ قفلی در زمان خرید لپ تاپ اپل نباید روی آن فعال باشد تا شما بتوانید قفل ها و پسوردهای شخصی خود را روی آن فعال کنید. برای این منظور قفل بایوس، قفل سرقت، قفل لاگین و قفل آیکلود مهمترین قفل های لپ تاپ های اپل است.
قیمت انواع لپ تاپ های استوک اپل
قیمت انواع لپ تاپ های استوک اپل

قیمت انواع لپ تاپ های استوک اپل

زمانی که بخواهید اقدام به خرید لپ تاپ های کارکرده اپل کنید عوامل زیادی می تواند در قیمت آن اثرگذار باشد. با این وجود برای خرید لپ تاپی با قیمت مناسب باید از فروشگاه ها معتبر اقدام کنید. قیمت لپ تاپ استوک اپل در فروشگاه به روز استوک به عنوان عرضه کننده لپ تاپ های استوک و لوازم جانبی در مقایسه با بسیاری از فروشگاه بسیار مناسب و در عین حال با تضمین اصالت و سلامت کالا می باشد.

همانطور که میدانید قیمت ارز تا حد زیادی بر نوسانات قیمت لپ تاپ تاثیر مستقیم دارد. از همین رو شما می توانید انواع لپ تاپ های اپل را در این فروشگاه مشاهده و براساس قیمت روز خریداری کنید.

نتیجه گیری

زمانی که بخواهید لپ تاپ های اپل را بخرید باید نکات و موارد مختلفی را مدنظر قرار دهید. دلیل اصلی آن نیز تفاوت هایی است که این لپ تاپ با انواع دیگر برندها دارد. یکی از این موارد عدم امکان نصب ویندوز است. اگرچه برخی مدل های جدید اپل قابلیت استفاده از برنامه های ویندوز را دارد اما باید بدانید کار با اپل به راحتی برندهای دیگر نیست.

در این مقاله سعی کردیم به طور کامل به موضوع خرید لپ تاپ های کارکرده اپل با قیمت مناسب؛ راهنمای جامع بپردازیم تا بر این اساس بتوانید بهترین لپ تاپ اپل را خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید