فیلم عاشقانه همیشه طرفداران زیادی دارد مخصوصا اگر کمی درام و غم انگیز باشد برای مخاطب جذابیت بیشتری دارد و مجذوب به دیدن فیلم و پیگیری داستان میکند. داستان فیلم های عاشقانه با پایان تلخ و شکست تا مدت ها در ذهن میماند و تاثیر زیادی هم بر احساسات بیننده میگذارد.

فیلم های عاشقانه ایرانی که پایان خوشی نداشتند

اگر به فیلم های عاشقانه و احساسی علاقه دارید حتما فیلم های ایرانی عاشقانه ای را که در این قسمت معرفی کرده ایم تماشا کنید.

رویای خیس

رویای خیس فیلمی به نویسندگی شعله شریعتی و درخشنده به کارگردانی پوران درخشنده محصول سال ۱۳۸۳ است. داستان فیلم عاشقانه آرش با بازی پسر 16 ساله ای است که پس از آشنایی با دختری به نام نازنین زندگی اش تغییر می کند.خلاصه داستان از این قرار است که جوانی که عاشق می شود در حال فرار با معشوقش به دره پرتاب می شود و آرش می میرد اما نازنین زنده می ماند.

در این فیلم محمدرضا غفاری، افسانه پاکرو، فرامرز قریبیان، همایون ارشادی، مجید مشیری، شراره دولت آبادی و فلور نظری ایفای نقش می کنند.

لاتاری

لاتاری هشتمین فیلم پرفروش تاریخ سینمای ایران به کارگردانی محمدحسین مهدویان و نویسندگی ابراهیم امینی و مهدویان است. این فیلم داستان عاشقانه امیرعلی (با بازی ساعد سهیلی) و نوشین (با بازی زیبا کرمعلی) را روایت می کند که قصد ازدواج با یکدیگر را دارند اما خانواده هایشان اختلاف نظر دارند.

در میانه داستان شخصی به نام سامی نوشین را برای کار در یک شرکت حسابداری انتخاب می کند و او را به دبی منتقل می کند اما چند روز پس از رفتن نوشین خبر خودکشی او ازدبی می رسد و امیرعلی دیوانه وار به دنبال حقیقت می گردد.

بازیگران فیلم لاتاری ساعد سهیلی، هادی حجازی فر، حمید فرخ نژاد، جواد عزتی، علیرضا استادی، نادر سلیمانی، مهدی زمین پرداز، بهزاد فروتن، مهسا باقری، زیبا کرمعلی و امیرحسین هاشمی هستند.

سلام بمبئی

سلام بمبئی فیلمی در ژانر عاشقانه به کارگردانی و نویسندگی قربان محمدپور و تهیه کنندگی جواد نوروزبیگی محصول مشترک ایران و هند است. سلام بمبئی داستان یک دختر هندی (دیا میرزا) و یک پسر ایرانی (محمدرضا گلزار) را روایت می کند که هر دو دانشجوی پزشکی هستند که با هم آشنا می شوند و درگیر اتفاقات پیچیده ای می شوند. پس از عاشقانه جذاب این دو جوان، آنها از هم دور می شوند و یک بار علی به دیدن معشوقش در بستر بیماری می رود و به مرگ لبخند می زند.

محمدرضا گلزار، بنیامین بهادری، دیا میرزا، دلیپ طاهیل، گلشن گروور، بهروز چهال، شایلی محمودی، پونم دهلون، فاطمه مرتاضی و… سلام از بازیگران فیلم سلام بمبئی هستند.

رگ خواب

رگ خواب فیلمی به کارگردانی و تهیه کنندگی حمید نعمت الله است و درباره زندگی زنی آسیب پذیر به نام مینا است که به تازگی از همسرش جدا شده و در حین جستجوی کار با مردی به نام کامران آشنا می شود. دلش شکسته اما کامران اونی که فکر می کنه نیست. در واقع کامران از اعتماد و علاقه مینا به او سوء استفاده می کند و…

لیلا حاتمی، کروش تهامی، الهام کردا و لیلا موسوی بازیگران این فیلم هستند.

چند متر مکعب عشق

چند متر مکعب عشق فیلمی عاشقانه به کارگردانی و نویسندگی جمشید محمودی و تهیه کنندگی نوید محمودی می باشد. این فیلم درباره عشق جوانی به نام صابر به دختری افغان به نام مرونا است. مدتی پس از اینکه مرونا قصد خروج از ایران را دارد، سرانجام صابر موضوع را با پدر مرونا، عبدالسلام در میان می گذارد و با مخالفت شدید او مواجه می شود. در پایان زمان، صابر و مرونا در همان کانتینر کهنه هستند تا راه حلی بیابند که ناگهان متوجه می شوند کانتینر در حال پرس شدن است.

نادر فلاح، حسیبا ابراهیمی، ساعد سهیلی بازیگران اصلی چند متر مکعب عشق هستند.

ملی و راه های نرفته اش

ملی و راه های نرفته اش فیلمی به نویسندگی و کارگردانی تهمینه میلانی و تهیه کنندگی محمد نیک بین است. این فیلم داستان عشق دختری به نام ملیحه و برادر دوستش سیامک را روایت می کند. ملی برخلاف میل خانواده‌اش با سیامک ازدواج می‌کند، اما به زودی اختلافات فرهنگی و اخلاقی آن‌ها باعث ایجاد مشکلات اساسی بین آن‌ها می‌شود و سیامک چهره خشن و روان پریش خود را نشان می‌دهد و با بدگمانی، بدبینی، سخت‌گیری و ضرب و شتم کاری می‌کند که ملی عشق را فراموش کند و خودکشی کند.

میلاد کی مرام، ماهور الوند، جمشید هاشم پور، السا فیروز آذر، افسر اسدی، ستاره اسکندری، جمشید جهان زاده، فرزانه نشاط خواه، ادیب قریب و تورج منصوری در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

دیدگاهتان را بنویسید