واتساپ یکی از محبوب ترین پیام رسان های بین المللی متعلق به شرکت آمریکایی است که با امکانات جدید و برتر از سایر پیام رسان ها به بازار آمده است.

دو روز فرصت دارید پیام خود را از واتساپ حذف کنید

آخرین اخبار منتشر شده توسط واتساپ نشان می دهد که با افزودن قابلیتی جدید به این پیام رسان، به نوعی خواسته بسیاری از کاربران را برآورده کرده است.

امکان حذف پیام های واتساپ حتی پس از 2 روز

فرض کنید پیام نامناسبی به شخص مهمی مانند رئیس خود ارسال می کنید. اگر این پیام را از واتساپ ارسال کرده اید، زمان بیشتری برای حذف آن دارید. کاربران واتساپ تقریباً بیش از دو روز پس از ارسال پیام فرصت دارند تا پیام خود را حذف کنند، در حالی که قبلاً فقط یک ساعت بود.

برای استفاده از این ویژگی، گروه واتساپ یا چت خصوصی خود را که آن پیام را به آن ارسال کرده اید باز کنید، روی پیامی که می خواهید حذف کنید کلیک کنید. دست خود را نگه؛ سپس بر روی گزینه Delete یا حذف کلیک کنید و سپس; “حذف برای همه و حذف برای من” را انتخاب کنید تا برای همه حذف شود یا برای خودم حذف شود.
اگر می خواهید از این قابلیت حذف پیام به مدت دو روز استفاده کنید، باید آخرین نسخه واتساپ را دانلود کرده باشید. در واقع واتساپ با این کار توانسته است از برخی رقبای خود پیشی بگیرد. به عنوان مثال، iMessage از اپل این ویژگی را ندارد. به عنوان مثال، در نسخه بتا iOS16، کاربران تنها دو دقیقه فرصت دارند تا پیام های خود را حذف کنند. از سوی دیگر واتس اپ این مدت را به دو روز افزایش داد.

دیدگاهتان را بنویسید