همه می خواهند جوان تر به نظر برسند، پوست سالم و ظاهری جوان داشته باشند. امروزه با پیشرفت علم و ظهور روش‌های جدید زیبایی و جوان‌سازی، هر یک از ما می‌توانیم مانند بسیاری از سلبریتی‌هایی که قطعاً  تحت نظر پزشک متخصص هستند،در 50 سالگی 30 ساله بنظر برسیم.

هالیوودی ها کدام جراحی های پلاستیک را ترجیح می دهند؟

تک تک سلبریتی ها راز و روشی برای حفظ جوانی خود دارند.

همانطور که گفتیم رازی در مورد روش های زیبایی مدرن و جدید که متخصصان پوست انجام می دهند.که به چند مورد از جراحی های پلاستیکی محبوب و پرطرفدار در هالیوود اشاره میکنیم تا بدانیم کدامیک رایج تر است.

تزریق فیلر

نشانه اصلی پیری و بدترین عاملی که جوانی پوست را از بین می برد، چین و چروک و خطوط اطراف چشم و لب یا سایر قسمت های صورت است. واضح است که هالیوود برای اصلاح این خطوط اهمیت زیادی دارد و به همین دلیل است که برای جوانسازی پوست خود هزینه زیادی برای تزریق فیلر صرف می کنند.

بوتاکس

در بین افراد مشهور بسیار رایج است. بوتاکس که روشی عالی برای اصلاح چین و چروک و خطوط ناخواسته است، توسط هالیوود و دیگر افراد مشهور با سهولت و آمار بالا مورد استفاده قرار می گیرد. افرادی مانند نیکول کیدمن و کیم کارداشیان و بسیاری از افراد مشهور دیگر به طور مرتب از بوتاکس استفاده می کنند.

جوانسازی پوست با لیزر CO2 فرکشنال

با افزایش سن، تولید کلاژن به شدت کاهش می‌یابد و باعث می‌شود صورت ما لاغرتر و کدرتر به نظر برسد و این تغییری برای هیچ سلبریتی خوشایند نیست.این نوع لیزر یک روش درمانی غیرتهاجمی است که خیلی توسط سلبریتی ها مورد استفاده قرار میگیرد.

لایه برداری شیمیایی

علاوه بر درمان های منظم و لیزر، افراد مشهور مرتباً لایه برداری شیمیایی انجام می دهند. هالیوودی ها از یک لایه بردار شیمیایی حرفه ای برای جوان سازی صورت خود در کمتر از یک ساعت استفاده می کنند. لایه برداری شیمیایی با از بین بردن لایه های فوقانی آسیب دیده پوست عمل می کند. در واقع لایه برداری شیمیایی لایه بالایی پوست را از بین می برد تا سطح پوست صاف شود و مزایای دیگری مانند محو شدن خطوط و جای زخم ها را به همراه داشته باشد.

افزایش سایز سینه

در لیست روش های زیبایی محبوب هالیوود، از کاشت سینه گرفته تا لیفت سینه و سایر جراحی های بزرگ کردن سینه، که به دلیل کاهش وزن یا افزایش سن انجام می شود، قرار دارد که در نتیجه شکل سینه را تغییر می دهد.

جراحی پلاستیک و رینوپلاستی

برخی از ظریف ترین جراحی ها می توانند تغییر زیبایی در ظاهر کلی فرد ایجاد کنند و این در مورد جراحی بینی  صدق می کند.

شاید فکر کنید که جراحی زیبایی بینی در کشور ما محبوبیت بیشتری دارد، اما باور نکردنی است که چه تعداد از افراد این جراحی بسیار ساده را برای اضافه کردن و برجسته کردن ترجیحات زیبایی شخصی انتخاب می کنند. دلیل اینکه جراحی بینی هالیوود چندان مشخص نیست، تفاوت در سبک و سلیقه جراحان بینی است.

کاشت گونه و چانه

یکی از ویژگی های جذابیت امروزه شکل زیبای چانه و گونه ها است. برای دستیابی به این ظاهر زیبا، بسیاری از ساکنان هالیوود دوست دارند از کاشت گونه یا چانه استفاده کنند تا آنچه را که در حال حاضر دارند بهبود ببخشند.

لیفت صورت

به راحتی می توان گفت یکی از پرتکرارترین جراحی های پلاستیک بعد از بوتاکس در هالیوود همین روش لیفت صورت است. هالیوود لیفت صورت را به بسیاری از روش های جوانسازی دیگر ترجیح می دهد زیرا این روش نسبت به روش های دیگر پوست را بسیار بهتر جوان می کند و به همین دلیل است که اکثر خانم ها و آقایان هالیوودی این روش را ترجیح می دهند

تزریق و بزرگ کردن لب

لب های پر از جزئیات کوچک دیگری است که واقعاً بر ظاهر کلی فرد تأثیر می گذارد. به همین دلیل است که بزرگ کردن لب در بین ستاره های هالیوود بسیار محبوب است. امروزه روش های مختلفی برای حجم دادن به لب ها وجود دارد و اکثر ستاره های هالیوود از روش هایی استفاده می کنند که نتیجه طبیعی می دهد زیرا زیبایی مصنوعی برای آنها خوشایند نیست.

لیپوساکشن

لیپوساکشن همیشه جایگاه ویژه ای در لیست محبوب ترین جراحی های پلاستیک هالیوود داشته است. این یک راه عالی برای مقابله با بافت چربی اضافی، به خصوص بافت چربی سرسخت است که حتی سخت ترین رژیم ها نیز نمی توانند از شر آن خلاص شوند. به غیر از لیپوساکشن برای هالیوود، یک جراحی پلاستیک معروف به نام تامی تاک نیز وجود دارد.

در مورد ناحیه شکم بدن، جراحی شکم و لیپوساکشن دو روش متفاوت جراحی وجود دارد که هدف آن تغییر ظاهر آن است.

بسیاری از ستاره های هالیوود در لیست پیوندهای چربی که مدت ها پس از انجام لیپوساکشن از بدن خود برداشته می شوند، قرار دارند، بنابراین پزشکان اغلب چربی های برداشته شده در روش لیپوساکشن را برای مشتریان هالیوودی خود ذخیره می کنند.

بلفاروپلاستی

احتمالا متوجه تغییر و جوان شدن ناگهانی هالیوود شده اید، هالیوودی که چشمانش ناگهان جذاب تر و جوان تر می شود. بلفاروپلاستی عملی است که انجام می‌دهند و افتادگی پلک را با یک جراحی بدون عارضه اصلاح می‌کنند.

دیدگاهتان را بنویسید