یکی از مسائلی که امروزه اکثر افراد اهمیت بسیار زیادی به آن می دهند، امنیت وسایل نقلیه شخصی است. فناوری های بسیاری تولید شده است که برای حفظ امنیت هر چه بیشتر وسایل نقلیه کاربرد دارند. از جمله این فناوری ها می توان به دوربین ثبت وقایع اشاره داشت که نوعی فناوری نوین و بسیار کاربردی به شمار می آید.

این محصول کاربردی به گونه ای طراحی شده است که می تواند در شرایط کاملا مختلفی به کمک شما آمده و امنیت وسیله نقلیه شما را تا حدود بسیاری تامین نماید. به طور مثال در زمانی که ماشین شما پارک بوده و تصادفی رخ داده که شما در محل سانحه حضور نداشتید، توانایی این را خواهید داشت که کمک دوربین ثبت وقایع خودرو را دریافت کنید. در ادامه همراه ما باشید تا مطالب بیشتری را درباره این دوربین در اختیارتان قرار دهیم:

معرفی دوربین ثبت وقایع خودرو در امنیت پلاس

یکی از لوازمی را که امروزه بسیار کاربردی شناخته شده است، می توان دوربین ثبت وقایع خودرو مدل آینه ماشین دانست. این دوربین دو لنز با کیفیت دارد و جزو نیازهای اصلی وسایل نقلیه به شمار می آید. این فناوری از آن جهت بسیار اهمیت دارد که توانسته امنیت وسیله نقلیه را تا حدود بسیار زیادی افزایش دهد. به همین علت این محصول را عمدتا دوربین خودرو نیز می نامند.

امروزه یکی از اصلی ترین مشکلاتی که برای انواع خودروها و حتی رانندگان رخ می دهد، تصادف هایی است که به علت پارک نادرست و دید نداشتن افراد اغلب در فضاهای کوچک اتفاق می افتد. اما شما با استفاده از این محصول توانایی این را دارید که بدون نیاز به شخص یا وسیله خاصی، به قسمت پشت ماشین خود نیز دید کامل داشته باشید و به راحتی و بدون آسیب رساندن به سایر وسایل نقلیه، خودرو خود را پارک کنید. از آن جایی که دوربین ثبت وقایع پس از ثبت فیلم ها فایل ها را روی سیستم شما ذخیره می کند، شما می توانید از این دوربین برای ثبت لحظات زیبای خود نیز بهره ببرید.

 

دوربین خودرو

دوربین خودرو چه مزیتی برای خودرو شما دارد؟

فناوری جدیدی که در این دوربین های خودرو وجود دارد، مزیت های بسیاری را به خود اختصاص داده است. به سبب همین مزیت ها است که محصولی کاربردی و محبوب شناخته می شود. برخی از این مزیت ها شامل موارد زیر می شوند:

ثبت لحظات جاده ای

همان گونه که پیش تر به این موضوع اشاره کردیم، شما می توانید با استفاده از دوربین های ثبت وقایع بدون انجام کار خاص و یا توقف فایل فیلم برداری، مناظر زیبا را با کیفیت هر چه تمام تر ثبت کنید.

ثبت سرقت از خودرو

یکی از مسائل آزار دهنده ای که امروزه بسیار زیاد شده است، سرقت لوازم جانبی خودرو ها است. معمولا صاحب ماشین لحظه ای که این اتفاق می افتد، متوجه آن نخواهد شد. اما شما با داشتن این دوربین به سادگی خواهید دید چه کسی سرقت را انجام داده و از طریق ارائه مدرک به کلانتری، می توانید به آسانی سارق را نیز در مدت زمانی کوتاه پیدا کنید.

ثبت تصادف

یکی دیگر از مزیت های استفاده از این فناوری کاربردی را می توان ثبت تصادفات دانست؛ چرا که این دوربین چنانچه فعال باشد هر آنچه که در حضور و یا غیاب شما اتفاق بیفتد را ثبت و ذخیره خواهد کرد. در نتیجه اگر زمانی شما نیاز به مدرک داشته باشید، می توانید از این فایل ها که به طور کامل اتفاق را ثبت کرده است، استفاده کنید.

امکان دید به پشت خودرو

همان طور که در بخش ابتدایی بیان کردیم شما می توانید با کمک این دوربین در جاهای کوچک امکان دید به پشت سر خودرو خود را داشته باشید. در این صورت دیگر مشکلی برای پارک ماشین در مکان های مختلف نخواهید داشت.

قابلیت سنسور

از دیگر مزیت های این محصول می توان به قابلیت سنسور آن اشاره داشت. این قابلیت به گونه ای است که به افراد کمک های بسیاری خواهد کرد.

دارای لوپ ریکوردینگ

این فناوری کاربردی دارد که طی آن هنگامی که مقدار فیلم های ضبط شده بسیار زیاد شده است، دوربین ثبت وقایع به طور خودکار فیلم مورد نظر را که در هفته های گذشته ضبط شده و دیگر کارایی ندارد را حذف می کند. در نتیجه پس از آن فیلم های جدید را جایگزین خواهد کرد.

انتقال تصاویر در حافظه

این محصول توانایی این را دارد که پس از انجام تنظیمات، هر فیلم یا عکسی که توسط این فناوری گرفته می شود را در حافظه مشخص شده ای ذخیره کند.

دارای ضبط صدا

از دیگر قابلیت های کاربردی این محصول که بسیار کاربردی است، قابلیت ضبط صدا است. این موضوع در شرایط مختلف کاربرد بسیاری دارد.

 

دوربین ثبت وقایع
دوربین ثبت وقایع

چگونگی نصب دوربین ثبت وقایع

در مرحله اول بهتر است قبل از نصب دوربین ثبت وقایع خودرو تا حد امکان آشنایی نسبی و کمی با ساختار اصلی و سیستم برق خودروها داشته باشید؛ چرا که این موضوع می تواند به شما در نصب دوربین کمک کند.

  1. برای نصب دوربین خودرو حتما بخش های مختلف خودرو خود را امتحان کنید تا متوجه شوید که کدام قسمت برای نصب این دوربین بهتر است؛ چرا که نصب این دوربین باید به گونه ای باشد که در عین دید به مکان های مختلف، مانعی برای دید راننده ایجاد نکند.
  2. پس از آن نیز باید برای تامین برق مرتبط با این دوربین برنامه داشته باشید. دوربین ها عموما دو نوع هستند که نوعی از آن ها از طریق شارژر فندکی و نوعی دیگر از طریق فیوز برق خودرو نیروی مورد نیاز خود را تامین می کنند.
  3. پس از آن نیز از طریق کابل کشی که سعی کنید زیاد در دید نباشد، دوربین را به محل مورد نظر متصل کنید.
  4. در این مرحله از طریق بخش تنظیمات موارد مرتبط با اتصال این محصول را مشخص نمایید.

خرید دوربین های ثبت وقایع خودرو

یکی از معتبرترین وبسایت هایی که امروزه در زمینه تامین دوربین های ثبت وقایع مرتبط با خودرو فعالیت می کند را می توان سایت امنیت پلاس دانست. این سایت مدت بسیاری است که فعالیت خود را آغاز کرده است و به دلیل ارائه محصولات با کیفیت و کاربردی امروزه جزو معتبرترین وبسایت ها در این زمینه به شمار می آید. شما می توانید به سادگی با ثبت سفارش در این وب سایت محصول مد نظرتان را تهیه کنید.

سخن پایانی

امروزه به دلایلی مانند سرقت، تصادف و… استفاده از محصولات امنیتی به امری بسیار مهم و ضروری تبدیل شده است. یکی از این محصولاتی که می توانید با استفاده از آن امنیت خودرو خود را تامین کنید، استفاده از دوربین ثبت وقایع است.

دیدگاهتان را بنویسید