بسیاری از ما از تلوزیون و یا فضای مجازی اسم دکتر اوز را خیلی شنیده ایم اما سوال مهمی وجود دارد که او دکتر چیست و در چه زمینه ای تخصص دارد؟

درباره دکتر اوز معروف کمی بیشتر بدانید

دکتر مهمت اوز شاید یکی از مشهورترین متخصصان پزشکی در آمریکا باشد که از سال 2003 در تلویزیون حضور داشته و در مصاحبه های زیادی شرکت کرده است و همه با او آشنا شده و طرفداران زیادی پیدا کرده است.

عموماً مصاحبه با او بازتاب زیادی دارد و مجریان برنامه اعلام کردند که پیام های زیادی از سوی افرادی دریافت کرده اند که گفته اند صحبت های این دکتر روی آنها تاثیر زیادی داشته است. یکی از برنامه های معروفی که اوز در آن شرکت کرد، برنامه اپرا وینفری بود که بسیار مورد استقبال قرار گرفت. البته شما هم مانند بسیاری از کاربران این سوال را در ذهن دارید که این فرد در کدام حوزه درمانی تخصص دارد؟ با ما همراه باشید تا پاسخ این سوال را بدانید.

دکتر اوز جراح قلب است

او جراح قلب و متخصص دریچه قلب و ساختار آن است.

او سختی های زیادی گذرانده تا به اینجا برسد. او در بخش جراحی کلمبیا کار می کند و یکی از سرپرستان اصلی آن است و توانسته تخصص خود را از دانشگاه هاروارد کسب کند.

او کم کم از پزشکی بازنشسته می شود

دکتر. اوز اعلام کرد که می تواند در سال 2022 به تدریج از پزشکی بازنشسته شود و روی کارهای دیگر خود تمرکز کند و جراحی نکند. اما همچنان یکی از بهترین ها و فعال در مراکز معتبر است.

دیدگاهتان را بنویسید