اگه به سلامت موی خود اهمیت میدین اول از همه باید یاد بگیرید اشتباهاتی که باعث  ریزش مو ،موخوره و مشگلات دیگر مو میشود را انجام ندهیدو حتی با رعایت این اصول موها ی خودتونو تقویت هم بکنید.

اشتباهات شستن مو

در مورد بهداشت و سلامت پوست و موی مرطوب بزرگترین اشتباهاتی که آرایشگران هرگز مرتکب نمی شوند را به شما می گوییم تا بتوانید آنها را رعایت کنیدو موهای سالمی داشته باشید.

شستشوی زیاد مو

شستن بیش از حد موها باعث خشکی و چرب شدن موها می شود. بنابراین، اگر موهای نازکی یا چرب دارید، با شستن بیش از حد آن، پوست سر خود را تحریک نکنید و برای جبران آن، چربی بیشتری تولید کنید.

استفاده زیاد از شامپو

بسیاری از مردم فکر می کنند که باید از شامپو و محصولات شیمیایی مختلف برای موهای چرب استفاده کنند. با این حال، انجام این کار به موهای شما آسیب می رساند.

نادیده گرفتن نوع شامپو

اگر موهای چرب یا نازکی دارید، باید شامپوی مناسب موهای خود را انتخاب کنید. شما نباید از هیچ شامپویی در روتین مراقبت از مو استفاده کنید.

عجله کردن

یک روال مراقبت های ویژه می تواند باعث شود کارهای مهم را از دست بدهید. هرگز در مراقبت از موهای خود عجله نکنید و با دقت خاک، آلودگی و روغن اضافی را بشویید.

از آب داغ استفاده کردن

شستن مو با آب داغ به پوست سر و مو آسیب می رساند و خشک می کند. بنابراین سعی کنید موهایتان را با آب داغ نشویید تا روغن های طبیعی آن از بین نرود.

دیدگاهتان را بنویسید