شلوار نقش مهمی در زیبایی و جذابیت استایل ما داره و باید شلواری انتخاب کنیم که علاوه بر راحتیمون ،با ظاهر و رنگ پوست و شخصیت ماهم مطابقت داشته باشد.

شلوار مناسب برای پاییز

با فرا رسیدن فصل زیبای پاییز، بسیاری از خانم های شیک پوش به فکر ست کردن آن با لباس هایشان هستند. انتخاب شلوار و هماهنگی آن با سایر لباس ها برای ست کردن لباس های پاییزی ضروری است.

شلوار چرمی

شلوار چرم زنانه یکی از شیک ترین لباس هایی است که خانم ها می توانند آن را برای فصل پاییز انتخاب کرده و با لباس های خود ترکیب کنند. پوشیدن شلوار چرمی با لباس های گشاد، درخشش لوکسی به استایل شما می بخشد و اگر در باشگاه کتانی توری به این سبک اضافه کنید، جذابیت استایل خود را کامل خواهید کرد.

شلوار بگ

شلوار بگی یکی از شلوارهای راحتی است که در سال های اخیر در دو سبک رسمی و اسپرت مورد استفاده و مورد توجه قرار گرفته است. اگر به سبک های کژوال و اسپرت علاقه مند هستید; به راحتی می توانید شلوار بگ را با هودی و کتان ترکیب کنید.

شلوار راسته

شلوار راسته برای تمام فصول و استایل های مختلف قابل استفاده است. در فصول سرد سال می توانید شلوار جین راسته را با ژاکت بافتنی ترکیب کنید. این شلوار برای ترکیب با بارانی و کفش چرمی و در کت و شلوارهای پاییزی مناسب است. این مدل شلوار را می توانید با بوت و نیم بوت استفاده کنید اما اگر استایل کژوال دارید بهتر است آن را با کفش کتانی یا کفش نخی بپوشید.

این نوع شلوار که از بالا تا پایین یک اندازه است جزو ترندهای پاییز امسال است و می توانید آن را با لباس های پاییزی و زمستانی خود ترکیب کنید.

شلوار جاگر

شلوار جاگر که پارچه آن درست بالای مچ پا جمع شده است، در واقع برای مصارف ورزشی است، اما به دلیل راحتی و جذابیت در استایل های مختلف نیز استفاده می شود. شلوار جاگر یکی از بهترین شلوارها برای استایل کژوال است. این نوع شلوار را می توانید با ژاکت یا گرمکن، کت و بارانی، کت جین، هودی کلاه دار ترکیب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید