در مقایسه با برندهای قدرتمندی همچون سامسونگ و ال جی، برند شیائومی یک شروع کننده تازه نفس رقابت در بازار تلویزیون است که چند سالی است وارد این عرصه شده است اما در همین مدت کم توانسته است طرفداران زیادی برای خود دست و پا کند. تلویزیون‌های شیائومی ترکیبی عالی از امکانات پیشرفته و قیمت مناسب را در خود دارند و همین باعث شده که انتخاب کاربرانی باشد که به دنبال یک تلویزیون هوشمند حرفه‌ای هستند و کمی محدودیت بودجه دارند.

فروشگاه افرالند یکی از بهترین وبسایت‌های فروش تلویزیون در ایران است که چند سالی است در این عرصه به فعالیت جدی پرداخته و در اینجا قصد دارد بهترین تلویزیون‌های شیائومی را که در سال 2023 ارزش خرید بالایی دارند معرفی کند. در ادامه می‌توانید تلویزیون‌های جدید شیائومی را مشاهده کنید و برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تلویزیون شیائومی می‌توانید به فروشگاه اینترنتی افرالند سر بزنید و مشخصات و توضیحات هر محصول را به صورت کامل بررسی کنید.

خرید تلویزیون شیائومی (Xiaomi)، با توجه به کیفیت فوق‌العاده بالای محصولات این برند در بازار ایران به شدت افزایش یافته است، وضوح تصویر 4K، پنل تلویزیون کیولد (QLED) و سیستم عامل اندروید (Android) تنها چند مورد از ویژگی های تلوزیون های شیائومی می‌باشد.

تلویزیون های شیائومی 2023 و 2022

در یک نگاه اجمالی می‌توان فهمید که تلویزیون شیائومی به نسبت برندهایی همچون سامسونگ و ال جی تنوع کمتری دارد و همین شاید باعث شود برخی از کاربران نسبت به خرید دلسرد شوند اما موضوع جذاب در مورد تلویزیون های شیائومی این است که همین مدل‌های محبوب برای کاربری خاصی تولید شده‌اند و می‌توانند با همرده‌های مختلف رقابت جدی داشته باشند. مثلاً اگر یک گیمر حرفه‌ای هستید شیائومی یکی از بهترین تلویزیون های گیمینگ را تولید کرده است که با قیمت بسیار پایین‌تر از رقبا به فروش می‌رسد و همین ارزش خریدش را بالاتر می‌برد. انواع مدل‌های دیگر برای کاربری‌های مختلف تولید شده‌ است که در ادامه معرفی می‌شوند.

تلویزیون شیائومی مکس

بزرگ‌ترین سایز تلویزیون شیائومی در مدل MAX این برند تولید شده است که 86 اینچ است. این محصول متاسفانه در سایزهای کوچک‌تر تولید نشده است و همین باعث می‌شود که بیشتر کاربران نتوانند از محصولی با این میزان امکانات عالی استفاده کنند. شیائومی همانطور که از نام آن مشخص است ماکزیمم امکانات را برای تلویزیون مکس خود استفاده کرده است. رفرش ریت 120 هرتز در نمایشگر 86 اینچ با پشتیبانی از پورت‌ HDMI نسخه 2.1 و حرفه‌ای‌ترین قابلیت‌های گیمینگ در کنار سیستم صوتی 30 وات و نسخه نهایی سیستم عامل اندروید «نسخه 11» استفاده کرده است.

نمایشگر غول پیکر تلویزیون شیائومی Max محصول 2022 در طراحی چشم نواز و با امکانات قابل توجه روانه بازار شده تا به وسیله صفحه ی گسترده، تجربه ای واقعی از تماشای محتوای زنده را ممکن سازد. خرید یک تلویزیون با نمایشگر بزرگ بی شک برای هر کاربری امکان‌پذیر نیست و معمولا برای خرید آن هزینه بالایی را باید پرداخت کرد؛ بدین وسیله تلویزیون شیائومی مکس برای آن دسته از کاربران مرفه که به دنبال غولی عظیم جهت خلق تجربه تلویزیونی جدید هستند، گزینه ای مناسب می باشد. نمایشگر بی حاشیه دیزاین شده و از این طریق تمرکز کاربر بیشتر به سمت محتوای بی نقص خواهد بود.

تلویزیون شیائومی مکس
تلویزیون شیائومی مکس

تلویزیون فورکی شیائومی A2

این مدل برخلاف محصول قبلی یک تلویزیون میان رده و قیمت مناسب است که تنوع سایزبرندی بیشتری دارد. تلویزیون شیائومی A2 نمایشگری است که در دو رزولوشن 4K و Full HD تولید شده است. شیائومی این محصول را برای کاربری معمولی و غیر حرفه‌ای برای تماشای فیلم و سریال و اخبار تولید کرده است و نمی‌توان انتظار داشت که با آن بتوانید گیمینگ حرفه‌ای با کنسول‌های نسل نهمی را اجرا کنید.

از جدیدترین مدل های بازار، تلویزیون شیائومی A2 تولید سال 2022 می باشد که به تازگی معرفی شده است. این محصول جزو نمایشگرهای اقتصادی به شمار می‌آید که برای استفاده روزانه و معمولی تماشای فیلم و سریال تولید شده است.

تلویزیون کیولد شیائومی Q2 سال 2022

تلویزیون کیولد شیائومی مدل Q2 نسخه جایگزین کیولد محبوب سال 2021 است که امسال فاقد مشخصات حرفه‌ای گیمینگ است و نمی‌تواند مانند پارسال نظر گیمرهای کنسول‌های نسل نهمی را جلب کند اما همچنان جزو یکی از شیک‌ترین و حرفه‌ای ترین نمایشگرهای سال 2022 است که همچنان در سال جدید ارزش خرید بالایی دارد و جزو نمایشگرهای خوش قیمتی به شمار می‌رود که برای استفاده روزمره گزینه عالی است.

تلویزیون شیائومی a2
تلویزیون شیائومی a2

شیائومی همواره محفلی برای عشقان تکنولوژی بوده و در جدیدترین مدل خود یعنی تلویزیون Q2 با ارائه محصولی همه‌جانبه و حرفه ای توقعات را بالاتر از حد معمول برده؛ باید دید آیا این کیولد میتواند لبخند رضایت بر لب طرفدارانش بنشاند یا خیر؟!

تلویزیون کیولد شیائومی Q1E سال 2021

تلویزیون شیائومی Q1E یکی از کیولدهای حرفه‌ای بازمانده از سال 2021 است که همچنان ارزش خرید بالایی دارد و به نسبت امکانات و کارایی که ارائه می‌دهد قیمت بسیار بصرفه‌ای دارد. این نمایشگر رفرش ریت 120 هرتز و مشخصات گیمینگ حرفه‌ای دارد و یکی از تلویزیون‌های همه چیز تمام با قیمت مناسب است که به نسبت رقبا واقعا حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و همچنان قیمت اقتصادی‌تری هم ارائه می‌دهد.

شیائومی هر بار با تولید محصولات جدید بزرگان بازار را دستپاچه می‌کند. این‌بار نوبت به تلویزیون شیائومی Q1E رسیده است محصولی با امکانات درخور و قابل توجه که قیمت اقتصادی‌اش در این روزهای ایران باعث جلب توجه زیادی از سوی خریداران شده است. این کیولد اقتصادی اگرچه در جمع گیمرها حرف زیادی برای گفتن ندارد اما در میان مدل‌های میان رده و قیمت مناسب پیش‌کسوت بازارا به حساب می‌آید.

جمع‌بندی

در حال حاضر که تنوع برندهای تلویزیون آنقدر زیاد شده که حتی به یاد آوردن نام همه آن‌ها ممکن نیست خرید یک تلویزیون در بین این همه مدل‌های متنوع می‌تواند بسیار چالش‌برانگیز و سخت باشد. در اینجا مهم‌ترین تلویزیون‌های شیائومی که در سال 2023 ارزش خرید بالایی دارند معرفی شدند اگر هنوز نمی‌دانید که کدام مدل را خریداری کنید، پیشنهادی می‌کنیم سری به وبسایت افرالند «https://afralland.com/» بزنید و در خصوص خرید تلویزیون راهنمایی لازم را دریافت کنید و با محبوب‌ترین تلویزیون‌های بازار آشنا شوید. تمامی تلویزیون‌های موجود در افرالند با گارانتی معتبر و ضمانت اصالت به فروش می‌رسند پس خیال‌تان از بابت کیفیت و خدمات پس‌از فروش راحت است.

آدرس وبسایت: afralland.com

تلفن ثابت: 08734225456

ایمیل : info@afraland.com

آدرس: کردستان، بانه، کوچه پاساژ نور ساختمان پاییز

دیدگاهتان را بنویسید