جایی که شارژ باتری تلفن همراه توصیه نمی شود

مواقعی وجود دارد که بیرون از خانه و در مکان های بیرونی هستیم و شارژ گوشی مان خیلی کم است توصیه میشود اگر کار واجبی با گوشی ندارید در مکان های عمومی گوشی خود را شارز نکنید زیرا امکان دسترسی به اطلاعات خصوصی تلفن همراه شما وجود دارد.در این قسمت مکان هایی که شارژ کردن گوشی در آنجا توصیه نمیشود را به شما ارائه میدهیم.

فرودگاه

ایستگاه های شارژ گوشی در فرودگاه ها وجود دارد که نباید تلفن همراه خود را در آنها شارژ کنید زیرا ممکن است در معرض حملات سایبری و نرم افزاری قرار بگیرید.

ایستگاه قطار

درگاه USB در ایستگاه قطاری که برای شارژ گوشی خود از آن استفاده می کنید ممکن است خطر لو رفتن اطلاعات شما را داشته باشد، بنابراین نباید تا حد امکان گوشی خود را در ایستگاه قطار و اتوبوس شارژ کنید.

هتل

سیستم های اطلاعاتی داخل هتل می توانند به اطلاعات شما دسترسی داشته باشند و هنگامی که گوشی خود را در آنجا شارژ می کنید، بدافزار را روی گوشی شما قرار دهند.

مناطق توریستی

ممکن است بخواهید زمانی که به تعطیلات می روید و به مکان های توریستی می روید گوشی خود را شارژ کنید. ایستگاه های خاصی برای این کار وجود دارد. با این حال، برخی از دستگاه ها به طور کامل بر تلفن شما تسلط دارند، تا جایی که میتوانند دوربین و میکروفون گوشی شما را از راه دور روشن کنند.

پاساژها

هرگز تلفن همراه خود را در مراکز خرید یا پاساژها شارژ نکنید زیرا آنها می توانند به اطلاعات تلفن شما دسترسی داشته باشند و لیست مخاطبین، پیام های متنی و صوتی، عکس ها و فیلم های شما را ببینند.

کتابخانه

کتابخانه مکانی امن به نظر می رسد. اما نباید گوشی موبایل خود را در آنجا شارژ کنید زیرا ممکن است مشکلی مانند استخراج اطلاعات برای گوشی شما ایجاد کند.

کافه ها و رستوران ها

کارشناسان امنیت سایبری هشدار داده اند که هرگز گوشی خود را در کافه یا رستوران شارژ نکنید زیرا افراد سودجوی هستند که اطلاعات شما را جاسوسی می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید