در زندگی مدرن ،داشتن اتاق لباس ضروری است ،زمانی که منزل شما کوچک باشد کمی مشکل بنظر میرسد اما به راحتی میتوانید با انتخاب درست و چیدمان مناسب در فضای اتاق کوچک خود اتاق لباس با طرح و اندازه کوچک درست کنید و اتاقتان را مدرن و منظم بسازید.در ادامه نکاتی برای داشتن اتاق لباس در خانه کوچک برای شما اورده ایم تا با رعایت این نکات خانه خود را شیک و دلباز کنید.

از رگال استفاده کنید.

یک راه حل عالی برای فضای اتاق خواب کوچک خرید رگال است، شما می توانید لباس های مورد نیاز خود را در آن آویزان کنید و خواهید دید که چقد لباس در ان جا میشود در حالی که فضای کمی اشغال میکند.

از دراور و جعبه های لباس استفاده کنید.

اگر بتوانید  از جعبه های متحرک و استند های مخصوص لباس استفاده کنید، می توانید داخل جعبه ها،تعداد زیادی لباس و شلوار بگذارید تا کم ترین فضا را اشغال کنند.

قفسه و کمد در اندازه ها و شکل های مختلف داشته باشید.

راه حل این است که از مجموعه های مختلفی از کمدها و کشوها – در اندازه ها و شکل های مختلف – استفاده کنید و لباس های خود را آویزان ویا تا کرده و بگذارید.

یک کمد کوچک انتخاب کنید.

شما می توانید یک قفسه کوچک، بدون در و بدون  قفسه داشته باشید و کفش ها ی خود را در آن بچینید یا لباس های خود را در آن تا کنیدو قرار دهید، یا حتی اکسسوری و چیزهایی که واقعا به آن ها نیاز ندارید را در آن قرار دهید تا هم فضای بیشتر و هم دکور زیبایی در اتاق داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید