آرایش چشم بهاره باید با میکاپ شما در فصل زمستان تفاوت داشته باشد. بهار فصل رنگ‌های شاد و سرزنده است. این موضوع باید در آرایش چشم شما نیز دیده شود.

به‌طور کلی می‌توان گفت میکاپ یک هنر است که باید بتوانیم در مکان‌های مختلف و فصل‌های گوناگون از آن به‌خوبی استفاده کنیم. داشتن یک سبک آرایش در همه فصول با گذشت زمان می‌تواند خسته‌کننده باشد.

عبور از زمستان و رسیدن بهار نوید نو شدن و سرزندگی می‌دهد؛ پس باید این ویژگی بسیار مهم بهار را در آرایش خود نیز نشان دهیم.

استفاده از پالت سایه‌های خوش‌رنگی که شباهت زیادی با گل‌ها و شکوفه‌های بهاری دارند در این مسیر به شما کمک می‌کند. اگر به‌دنبال انتخاب یک آرایش چشم زیبا با مناسب‌ترین رنگ‌ها برای فصل بهار هستید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

آرایش چشم بهاره ملایم

در بهار شما باید از رنگ‌های شاد و جذاب استفاده کنید اما حواستان باشد میکاپتان کاملا ملایم و نچرال باشد. آرایش زیاد در این فصل اصلا مناسب نیست.

استفاده از رنگ‌های شادی مانند گلبهی، صورتی و حتی قرمز اما در حد کم به‌گونه‌ای که آرایش ملایم و جذابی روی چهره شما ایجاد کند در این فصل بسیار زیبا دیده می‌شود.

در ادامه چند رنگ سایه چشم که برای استفاده در بهار توصیه می‌شوند به شما معرفی کنیم. با آگاهی از این رنگ‌ها قطعا آرایش چشم بهاره زیباتری خواهید داشت.

انتخاب پالت سایه مناسب

در فصل بهار باید در انتخاب پالت سایه چشم دقت کافی داشته باشید. برای این فصل استفاده از رنگ‌های نود مناسب نیست. در مقابل رنگ‌های شاد، درخشان و جذاب می‌توانند جلوه زیبایی به چشمان شما هدیه دهند.

در پالت مورد نظر شما بهتر است رنگ‌های زیر نیز وجود داشته باشد:

صورتی ملایم

صورتی ملایم یکی از رنگ‌های به‌شدت جذاب و دخترانه در پالت سایه است که انتخاب آن می‌تواند یک آرایش چشم بهاره زیبا و خاص به شما هدیه دهد.

برای زیبایی بیشتر می‌توانید از یک رژ لب صورتی پررنگ یا سرخابی نیز در کنار این سایه استفاده کنید. سایه صورتی برای قرارهای دوستانه و مهمانی‌های خودمانی انتخاب بسیار مناسبی خواهد بود.

آرایش چشم بهاره
آرایش چشم بهاره

سایه سبز

رنگ سبز نشان‌دهنده طبیعت و سرسبزی بهار است. به‌همین دلیل نیز در آرایش چشم بهاره جایگاه ویژه‌ای دارد. شما می‌توانید از تناژهای مختلف این رنگ برای میکاپ در فصل بهار استفاده کنید.

سایه‌های براق و اکلیلی

شروع فصل بهار برای افرادی که تمایل به استفاده از سایه‌های براق و اکلیلی دارند می‌تواند بسیار دوست‌داشتنی باشد. چرا که بهترین زمان استفاده از سایه چشم‌های براق این فصل است.

برای داشتن یک میکاپ خاص در جشن‌ها و مجالس مختلف، انتخاب سایه‌ای با جلوه براق یا اکلیلی بهترین گزینه است و باعث درخشش شما خواهد شد.

ترکیب صورتی و طلایی

علاوه ‌بر سایه‌های یک‌رنگ شما می‌توانید با ترکیب 2 رنگ خاص مانند طلایی و صورتی جلوه‌ای لایت و بسیار جذاب در پشت پلک خود ایجاد کنید.

برای این‌کار بهتر است از سایه طلایی در گوشه داخلی چشم خود استفاده کرده و در امتداد یا گوشه خارجی نیز رنگ صورتی بزنید. همچنین رنگ‌هایی مانند هلویی یا مرجانی نیز در این ترکیب بسیار زیبا دیده می‌شوند.

ترکیب رنگ‌های خاص با دودی

تیره‌کردن پشت پلک با استفاده از سایه یا مداد دودی نیز می‌تواند ایده جالبی برای آرایش چشم بهاره باشد. فقط دقت داشته باشید که سایه یا خط باید کاملا محو شود.

برای جذابیت بیشتر نیز می‌توانید از رنگ‌های مورد علاقه خود مانند آبی یا مرجانی در کنار سایه دودی استفاده کنید تا چشم‌ها جلوه زیباتری پیدا کنند.

برای تکمیل آرایش خود با این رنگ سایه می‌توانید از یک رژلب قرمز آلبالویی نیز کمک بگیرید. این میکاپ برای شب‌های بهار و حتی تابستان بسیار مناسب است.

رنگ یاسی

از دیگر رنگ‌های خاص و دخترانه که به‌خوبی رسیدن فصل گرما را نشان می‌دهد می‌توان به یاسی اشاره کرد. سایه چشمی به این رنگ می‌تواند جذابیت میکاپ بهاره شما را افزایش دهد.

برای بهتر دیده‌شدن سایه یاسی می‌توانید آن را در کنار رنگ سفید به‌کار ببرید. با این‌ کار ترکیب بسیار زیبایی ایجاد می‌شود که برای برای فصل بهار فوق‌العاده است.

سایه‌های پاستیلی

در سال‌های اخیر شاهد ورود رنگ‌های پاستیلی به صنعت آرایش و همچنین مد بودیم. این رنگ‌ها را می‌توان به‌صورت کاملا ملایم برای آرایش چشم بهاره استفاده کرد.

رنگ پاستیلی در عین زیبایی و سرزندگی می‌تواند حس‌وحال بهار را در مخطب زنده کند و از این رو جایگاه ویژه‌ای در آرایش‌های بهاره و تابستانه دارد.

استفاده از ریمل و خط چشم چه تاثیری در آرایش چشم بهاره دارند؟

استفاده از سایه بدون اینکه از ریمل و خط چشم استفاده کنید ممکن است ظاهری بی‌روح و خسته برای شما ایجاد کند. به‌همین دلیل نیز نباید در آرایش بهاری خود این 2 محصول را فراموش کنید.

ریمل می‌تواند حجم مژه را افزایش یا آن را بلندتر نشان دهد. این موضوع در حالت کلی چشم‌ها تاثیر زیادی گذاشته و باعث جذابیت بیشتر میکاپ می‌شود.

فقط توجه داشته باشید ریمل به‌صورت مستقیم با چشم و مژه‌های شما تماس دارد و بی‌کیفیت بودن آن آسیب‌های جبران‌ناپذیری برای شما به‌وجود می‌آورد.

برای خط چشم نیز می‌توانید از رنگ مشکی که مناسب تمام فصل‌ها است استفاده کنید یا اینکه برای جذابیت بیشتر خط چشم‌‌های رنگی و براق را خریداری و پشت پلک خود بکشید.

نکات مهم برای داشتن آرایش بهاره زیبا

اگر می‌خواهید آرایشی زیبا در فصل بهار داشته باشید، علاوه ‌بر استفاده از رنگ‌های ملایم و زیبا در آرایش چشم و همچنین استفاده از ریمل و خط چشم باید به میکاپ دیگر بخش‌ها نیز توجه کنید.

استفاده از کرم‌پودرهای سنگین برای این فصل پیشنهاد نمی‌شود. سعی کنید از کرمی با بافت سبک و هم‌رنگ پوست استفاده کنید تا پوستی صاف و در عین حال طبیعی داشته باشید.

فصل بهار در برخی استان‌ها با گرمای زیادی همراه است. به‌همین دلیل باید از محصولات ضد آب و باکیفیت استفاده شود. به‌خصوص کرم که اگر در اثر گرما و عرق پاک شود ظاهری نامطلوب برای فرد ایجاد می‌کند.

از آنجایی که سایه‌هایی با رنگ روشن اما ملایم در آرایش چشم بهاره مورد استفاده قرار می‌گیرند باید رنگ رژ لب را به‌گونه‌ای انتخاب کنید که هارمونی جذابی ایجاد کند.

استفاده از رنگ‌های کلاسیک و سرزنده مانند قرمز و آلبالویی با آرایش چشم ملایم جذابیت بسیار زیادی به‌همراه دارد و بسیاری از افراد معروف نیز از این سبک استفاده می‌کنند.

علاوه ‌بر این موارد انتخاب رژگونه و هایلایتر مناسب فصل بهار نیز اهمیت زیادی دارد. این 2 محصول در کنار یک‌دیگر باعث حجیم و خوش‌حالت نشان‌دادن فرم گونه می‌شوند.

رنگ رژگونه را می‌توانید مانند سایه از بین رنگ‌های شاد و تا حدودی ملایم مانند صورتی و گلبهی انتخاب کنید تا هارمونی لازم در چهره شما ایجاد شود.

جمع‌بندی

آرایش چشم بهاره چگونه سبکی است؟ همان‌طور که در هر فصل باید از لباس مناسب آن استفاده کنید؛ سبک میکاپی که برای فصول مختلف در نظر می‌گیرید نیز باید کاملا خاص و منحصر به‌فرد آن باشد.

در فصل بهار بهتر است آرایش چشمی ملایم با استفاده از رنگ‌های شاد و سرزنده داشته باشید. در این صورت میکاپ شما را می‌توان مناسب فصل بهار دانست.

استفاده از سایه‌ چشم‌هایی با رنگ صورتی مات یا کم‌رنگ، یاسی، ترکیب رنگ‌های مختلف با طلایی، رنگ‌های اکلیلی و براق در بهار بسیار مناسب است.

این رنگ‌ها هر کدام دارای نشاط خاصی هستند که به‌خوبی حس‌ و حال بهار را در چهره شما نمایش می‌دهند. به‌همین دلیل نیز مناسب‌ترین گزینه‌ها برای انتخاب در فصل بهار به‌شمار می‌آیند.

در کنار سایه استفاده از ریمل باکیفیت علاوه‌بر اینکه تکمیل‌کننده آرایش چشم شما خواهد بود، زیبایی چشمانتان را نیز چند برابر می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید