سریع‌ترین روش خرید بلیط اتوبوس VIP، خرید اینترنتی از پایاسفر است. شما با خرید آنلاین بلیط اتوبوس دیگر نیازی به خروج از خانه و رفتن به پایانه‌ها و ترمینال‌های فروش بلیط ندارید. این وب سایت اینترنتی امکان رزرو بلیط در هر ساعت از روز را برای مسافران و توریست‌ها فراهم کرده تا بدون هیچ هزینه اضافی در منزل بتوانند تنها با چند کلیک ساده بلیط سفرشان را تهیه کنند. اگر قصد سفر با اتوبوس VIP را دارید، لازم است با نکات مهم خرید آن در این مطلب بیشتر آشنا شوید.

خرید بلیط اتوبوس vip

خرید بلیط اتوبوس VIP و اتوبوس عادی در همه پایانه‌های مسافربری امکان پذیر است شما می‌توانید متناسب با نوع سفر و هزینه‌ای که برای آن پرداخت می‌کنید، یکی از این اتوبوس‌ها را رزرو کنید. اتوبوس‌های VIP تجهیزات نو و کامل‌تری به نسبت مدل‌های قدیمی دارند، به همین دلیل امروزه بیشتر مردم از این اتوبوس برای سفر کردن، استفاده می‌کنند.

اتوبوس‌های معمولی 40 تا 44 نفر ظرفیت دارند؛ از امکانات این اتوبوس می‌توان به دو نمایشگر در جلو و وسط اشاره کرد. فاصله بین صندلی‌های اتوبوس معمولی از نمونه‌های ویژه کمتر است. اتوبوس‌های وی ای پی امکانات و خدمات بهتری نسبت به اتوبوس‌های معمولی دارند؛ هر صندلی در این اتوبوس یک مانیتور جداگانه دارد، صندلی‌ها قابلیت خم شدن تا زوایه 145 درجه را دارند و شما می‌توانید در طول مسیر فیلم ببینید، بازی کنید و یا موزیک گوش دهید. صندلی‌ها در اتوبوس‌های ویژه یک ردیف دوتایی و یک ردیف تک هستند.

به اتوبوس‌های که امکاناتی مانند صندلی تخت شو، ظرفیت اتوبوس پایین‌تر، شارژر موبایل، مانیتور شخصی دارند، اتوبوس vip می‌گویند. مسافرت کردن با اتوبوس‌های وی آی پی لذت‌بخش‌تر است، چرا که شما در طول سفر احساس خستگی نمی‌کنید؛ اما قیمت بلیط این اتوبوس‌ها از نمونه‌های معمولی بیشتر است.

امکان استرداد بلیط اتوبوس VIP در پایاسفر وجود دارد، در صورتی که سفر شما به هر دلیلی لغو شود، می‌توانید بلیط خود را کنسل کنید. فرانید استرداد بلیط در این سایت راحت و بدون دردسر است. تنها باید وارد حساس کاربری خود شوید و روی سفارشات و استرداد‌ها کلیک کنید. پس از اتمام تمامی مراحل استرداد، پولی که برای خرید بلیط واریز کرده بودید، در کمترین زمان به حساب شما بر می‌گردد. توجه داشته باشید که مقداری از این پول به عنوان جریمه از مبلغ اصلی کسر می‌شود.

نکات مهم در مورد بلیط اتوبوس

به دلیل قیمت پایین بلیط اتوبوس به نسبت هواپیما و قطار، سفر کردن با اتوبوس یکی از به‌صرفه‌ترین روش‌ها برای سفر بین شهری است؛ اما لازم است پیش از سفر و خرید بلیط اتوبوس به این نکات مهم دقت کنید. این نکات می‌توانند سطح آگاهی شما در خصوص سفر کردن با اتوبوس را بالا ببرند.

  • خرید حضوری و غیر حضوری برای رزرو بلیط اتوبوس وجود دارد؛ اما خرید آنلاین بلیط اتوبوس VIP سریع‌ترین و بدون دردسرترین روش است.
  • خرید آنلاین بلیط اتوبوس در پایاسفر از تمامی شرکت‌های معتبر اتوبوس رانی به مقصد همه شهر‌ها امکان پذیر است.
  • یکی از مزایای سفر کردن با اتوبوس، نزدیک بودن ترمینال‌ها به مراکز شهر است. برای سفر با هواپیما و قطار باید به ایستگاه‌های راه‌آهن و فرودگاه‌ها در خارج از شهر بروید.
  • برای خرید بلیط اتوبوس آنلاین تنها باید شهر مبدا، مقصد و تاریخ سفر را مشخص کنید.
  • با انجام مراحل پرداخت به صورت دقیق، باید پیامکی حاوی اطلاعات شخصی و شماره صندلی برایتان ارسال می‌شود.
  • در صورت دریافت نکردن پیامک، با کارشناسان پایاسفر تماس بگیرید.
  • برای خرید آنلاین بلیط اتوبوس وی آی پی، تنها به یک شماره تلفن و کارت اعتباری با رمز پویا نیاز دارید.
  • در زمان رزرو بلیط، به جنسیت مسافر صندلی کناری‌تان توجه نمایید تا از مشکلات احتمالی جلوگیری کنید.
  • برای سوار شدن در اتوبوس، نیازی به چاپ اطلاعات ارسال شده برای شماره‌تان نیست و تنها داشتن شماره بلیط به همراه کارت شناسایی کافی است.
  • حد امکان نیم تا یک ساعت پیش از حرکت اتوبوس در ترمینال حضور پیدا کنید.
  • در صورتی که در مراحل ثبت و رزرو بلیط سوالی ذهن شما را درگیر کرد، می‌توانید با تیم پشتیبانی تماس بگیرید.

سفر از تمامی پایانه‌ها با پایاسفر

شرکت‌های اتوبوس رانی بسیار زیادی در کشور ایران فعالیت دارند که هر یک از آن‌ها مسیر‌ها داخلی و خارجی کشور را پوشش می‌دهند. پایاسفر بیشتر پایانه‌های اتوبوس VIP و معمولی را برای اکثر مسیر فراهم کرده‌ است. به همین دلیل مسافران می‌توانند متناسب با سفر و سلیقه خود، مناسب‌ترین اتوبوس را برای سفر به هر شهری انتخاب کنند. به طور کلی تمامی شرکت‌های معتبر و پایانه‌های ایران در پایاسفر جمع شده‌اند تا به انتخاب بهتر و ارائه خدمات ویژه‌تر به شما کمک کنند.

سفر کردن از تمامی پایانه‌ها به کمک پایاسفر امکان پذیر است. پایاسفر یکی از معتبر‌ترین و محبو‌ب‌ترین سایت‌ها برای خرید بلیط اتوبوس معمولی و ویژه است که می‌توانید در هر زمان از شبانه روز بلیط خود را به مقصد تمامی شهر‌ها رزرو کنید.

با خرید بلیط اتوبوس VIP از رفاه و آرامش بیشتری در طول سفر برخوردار می‌شوید؛ این خدمات رفاهی سفر را برای شما لذت‌بخش‌تر می‌کنند. همچنین با تهیه بلیط آنلاین و غیر حضوری از پایاسفر می‌توانید طول مسیر، ساعت حرکت، قوانین استرداد و نوع صندلی خود را مشاهده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید